Pages

Thursday, April 12, 2012

kurus dengan sabun...??

assalamualaikum and hye everyone,,

this is just a short post.
I just wanna share something about coffee..
my friend ada jual sabun organik and I felt like want to try it..
so, I google on the topic of coffee, because one of the product that she offer is based on coffee..
what I found is that coffee has been used as lulur in India for losing weight..info from remaja <3
saya pun beli la sabun kopi tu..hehe..tapi bukan hanya kerana mahu kurus ye..


ada banyak lagi kebaikan kopi..salah satu sebab saya pilih kopi is because coffee contain caffeine yang pada firasat saya boleh hilang kan rasa penat..huhu
tapi sejak guna sabun ni saya rasa sistem penghadaman saya semakin lancar..haha..is it because of that sabun or sekadar perasaan saya..??
kalau betul disebabkan kopi, maybe it helps increasing my body metabolism..so thats why sistem penghadaman saya semakin lancar..huhu..
but this is just my opinion..maybe korang ada pendapat lain...????





No comments: